Stolt "utochgåare"

Trots att middagen för två drog ut på tiden och att jag fick hänga min tvätt vid halv ett i natt så är jag idag uppe med tuppen och ska snart gå ner till Rimini och ringa ner Maggan för en timmas långpromenad. Ska man komma i form till sommaren är det faktiskt dags att börja tänka, jag vägrar att hetsträna i maj och tro att man ska se någon stor skillnad på en månad. Mina fem par jeans som ligger och samlar damm på hyllan vill snart bli avdammade, jag tänker kämpa tills jag kommer i mini skinnyjeans. Ikväll blir det ännu en promenad efter jobbet, så det så, jag är en sån där duktig "utochgåare" som jag kallar det! Hade varit en bra bodypumpare & stepupare också om mina jobbartider hade tillåtit det, men just nu ser det ganska mörkt ut.. :(


Någon mer som börjat tänka på sommarformen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback