Uschaaan döö

Nu piper äggklockan att äggen är klara, ska bli gott.
Utan äggklocka hade de nog blivit svarta och sprängts pga mitt guldfiskminne.

Kom hem för en stund från linköping.. skön dag ute i vårvädret. Mådde bra av att se folk på uteserveringarna, trots att vårjackorna var på så såg det riktigt sommrigt ut. Hittade inget speciellt på stan, men både jag och Victor förälskade oss i var sina par gant bågar. Skulle sitta fint till våren att ha ett par nya glajjer. Jag hittade även en sån där stor, ljusblå herr skjorta perfekt att dra på sig nyvaken och avnjuta frukosten i.. 65 kr barra. : )

aja...

nu ska jag äta äggen..




Östgötska dialekten är ingenting man är stolt över, kan bara hoppas på att man inte låter som i den här låten. Det är som när man hör någon här i från i radio eller tv, då skäms man faktiskt lite, det låter förjävligt.

Låten är ju faktiskt ganska skön.. haha!


De blir inge raj raj när lampa är släkt...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det bleir inge oaj-oaj!

2009-03-31 @ 21:12:43
Postat av: stavros

det står fortfarande att du är singel ;P

2009-04-01 @ 13:06:11
Postat av: Sanela

Läcker blogg! ;D

2009-04-01 @ 21:54:36
URL: http://sosanela.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, visst är det härlig när uteserveringarna kommer fram, underbart!

2009-04-03 @ 15:46:11
URL: http://fridasofia.se/blogg
Postat av: Frida

Hej igen! Ville bara säga att jag har länkat till dig från min blogg, jag gillar den!

2009-04-03 @ 16:03:27
URL: http://fridasofia.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback