Hej bloggen.

När man inte skriver här varje dag, blir det svårare när man väl försöker klottra ner ett litet inlägg om livet och om vad som har hänt. Under veckan som gått har jag jobbat på Hugo, sprungit 6 gånger, insett att min lön hälften så stor mot förra månaden, fått förklarat att den bild endel fått av mig inte stämmer (åt positiva hållet), seriöst börjat kolla på utbildningar inom reklam, foto desig. I torsdags sjöng man nyvaken ja må hon leva till Evelina, Victors syster som fyllde 18 år. På fredagskvällen var jag dit bjuden på middag och utgång. Victor och jag plaserades vid bålen vilket ledde till att vi var lite halvt på kanelen när vi anledde till Hugo. Lördagsnatten och hela söndagen spenderades i Victors stuga, med tända ljus ute i lugnet. Ikväll bär det av till min stuga, där vi ska laga mat och sova över tills i morgon då båda är lediga. Hur tisdagen ser ut är inte bestämt, kanske blir en tripp in till Linköping.

Jag har nog aldrig sett fram emot vår och sommar så mycket som i år...

på tal om ingenting...


Chingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback