Älskar att göra kap..

Idag har jag köpt luftkonditionering :D Halva priset, hur kan man då motstå? Min lägenhet har hela dagens sol gassandes på fönstrena, den ligger på andra våningen och jag har en loftsäng. Varm är bara förnamnet. Det är olidligt redan nu, speciellt när min heta pojkvän ligger brevid. höhö. Nej, så som sagt, det ska bli skönt att få komma hem till min svala lägenhet i sommar.

Men det är inte allt, Victor ringde i morse och berättade att han var på freesport som har rea pga konkurs och att det tydligen fanns en massa saker som jag skulle vilja ha. Det finns sånna där sportbhar som du älskar vetu. Gulli är han. Och visst vare så, min favorit sportbh fanns i fyra olika färger och för halva priset. Toppen bra. Köpte även en ryggsäck, inte så snyggt, men praktiskt om man ska gå en bit och måste ha med sig endel.

Snart kommer johanna och hämtar mig, vi ska jobba nattklubb.

I morgon är min ända lediga dag, och då ska det regna, det suger...


Chingeling


Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

åh vad fin design du har nu :D

2009-05-27 @ 20:43:42
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Maria [ Fotoblogg ]

sv: så lite så.



Hoppas allt är bra

2009-05-27 @ 21:43:25
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Frida

Så kul när man hittar precis det man vill ha plötsligt på rea sådär :)

2009-06-05 @ 10:13:10
URL: http://fridasofia.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback