Fri som en fågel


Tänk om man var en fågel och fick spendera varje dag på Byron beach


Efter flera timmars skrivande på en rapport om färgens viktiga betydelse

när det kommer till grafiskdesign så är jag riktigt trött i huvudet. Kollar igenom mina bilder från Byron för att må lite bättre, det får mig att längta efter helgen. Jag och Malin vill bli klara med allting tills dess, Vi ska till en liten mysig ö som heter Stadbroke island. Det ska vara helt underbart vackert där och har man tur kan man få simma med delfiner. :D

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Låter härligt att simma med delfiner och definitivt skönt att koppla av på en ö efter så hårt pluggande. Ha en skön o avkopplande helg och hälsa tjejerna. Kramar Mamsen

2010-04-13 @ 21:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback