Världens sämsta bloggerska

Hej, världens sämsta bloggerska här! Carin har lämnat mig för att göra Melbourne, men idag kommer hon äntligen "hem". Har faktiskt känts lite tomt i sängen, hehe. Har inte hänt något speciellt här sen sist jag skrev, har haft massor att göra i skolan och jag har för första gången haft rejäl hemlängtan. Fick prata med mamma och lillebror på skype nyss, så nu är jag lite gladare. Kan inte förstå att jag inte kommer att få fira alla födelsedagar eller njuta av den svenska sommaren som snart är här.

När jag skriver här känner jag att jag måste levera någonting, eftersom så många läser, men jag ska helt enkelt släppa det och bara skriva det jag känner för. Det är många där hemma som vill veta vad jag gör om dagarna och vad som händer och hur jag mår, så ni som tycker att sånt här skittråkigt, sluta läs ;) Självklart kommer jag att försöka lägga ut bilder och sånt också, men just nu tar det för mycket tid, jag har så mycket annat som är viktigare att göra. (förlåt alla blogg nördar)

Nu ska jag duscha, vi ska ha vår första barbeque här idag, ska bli himla mysigt. Himlen är klarblå och det är ca 25 grader ute, känns som svensk sommar ungefär ;)



Snart kommer en bildbomb från Byron :)


Kommentarer
Postat av: Erka

Saknar dig! Längtar tills d kommer hem (L)

2010-04-09 @ 12:33:23
Postat av: Mamsen

Härlig att läsa lite Emmyblogg !!! Längtar till nästa inlägg. Förstår att det inte alltid finns tid till det. Puss o Kram Mamsen

2010-04-09 @ 15:57:29
Postat av: petra

Du ska ju givetvis blogga om det du tycker och tänker, tänk inte på vad folk vill läsa eller se! Du ska ju tycka att det är roligt att skriva och få ut något av det själv.:) Ibland har man ju helt enkelt varken tid eller lust att skriva något intressant men det är ju också så livet funkar! Du ser iaf ut att ha det underbart i Australien så passa på att njut!!

2010-04-11 @ 08:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback