En helt vanlig söndag i Brisbane

Idag bänkade vi oss alla tre i vardagsrummet med våra skoluppgifter. Bra musik och lite vindruvor på det också, jättemysigt. Har kommit fram till att jag ska använda markeringspennorna till min illustration, får hoppas på att jag lyckas. Markeringspennorna är nämligen svårast att jobba med, men det blir snyggast om man gör det bra. Hördes på min lärare att hon tyckte att det skulle passa bäst :)

Snart ska vi bege oss över till grabbarna next door. Vi ska på kvällsbio, thrillern shutter island. Jag kommer att vara livrädd, borde ta med mig en kudde. Malin läste precis på hemsidan att 18 plussare fick gärna ta med sig alkohol in i bion om så önskas. Kanske vore något? Nä vars..

Chingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback