Snabbtitt

Klockan är snart 23.00 här i Brisbane, och det är dags för sängen. Andra skoldagen är avklarad, och det känns fortfarande jättebra. Vi är 15 stycken i klassen och 8 av oss är svenskar. Vi fick träffa två av våra lärare idag och de gjorde ett bra intryck, i alla fall på mig.

På första lektionen fick vi rita något som vi tyckte representerade oss på något sett, jag ritade en kamera. Ni skulle dött av garv om ni sett den, hahaha! Tur att vi ska få lära oss att rita. På andra lektionen fick vi börja med en uppsats. Vi ska skriva 1000 ord om vad grafisk design är och vad en grafisk designer gör. Riktigt svårt nu i början med språket, men det ska nog gå bra. Tur att man kan jobba här hemma med uppgifterna också.

Nu måste jag sova. Malin och jag ska simma i morgon klockan 07.00 så bäst att vara utvilad då.

Chingeling



Ni fick inte se skrivbordsdelen för den är för stökig just nu haha


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Fint! Vilken ordning i garderoben:-). Skulle vilja se teckningen på kameran:D. Mammakramar

2010-02-16 @ 15:01:47
Postat av: junitjej

Lycka till med studierna!

Vilket fint rum du har!

2010-02-16 @ 17:26:53
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anneli

Det går nog bra det där ska du se ;)

Guuu så fint ni har det!

Kram!

2010-02-16 @ 18:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback