Nobody said it was easy..

Den sista tiden i Sverige, precis innan jag och mamma skulle bege oss iväg till Stockholm, var riktigt svår. Det brast hela tiden, och jag förstår inte att jag klarat av de senaste dagarna så bra som jag har. Här nere händer det så mycket hela tiden, jag blir inte påmind på samma sätt, det känns skönt. Samtidigt kommer det stunder, som nu, då jag bara vill lägga mig ner och gråta. Då allt bara känns skit.

Idag åt vi pasta carbonara, det påminde mig om Sverige. Jag vart så mätt att jag var mer sugen på att chilla på hotellrummet än att spela biljard. Nu ska jag och malin somna till sex and the city. I morgon ska vi till Poda island, där ska det tydligen vara underbart att snorkla, så det ska bli spännande.


Chingeling.





Kommentarer
Postat av: Junitjej

Har du pojkvännen med dig? Jag kan tänka mig att det måste vara svårt att vara så långt borta från honom annars.

2010-01-31 @ 20:42:44
URL: http://junitjejen.se
Postat av: carin

efter en vecka med Atkins dietet saknar jag dig och carbonara:) Ta hand om dig!

2010-02-01 @ 08:59:17
Postat av: Mamma

Upp med hakan Emmy. Det är många som saknar dig men vi finns kvar:-). Njut av semestern nu (som du är väl värd) för snart börjar allvaret (plugget). Kram Mamsen

2010-02-01 @ 11:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback