Det går bra nu kompis



Högsta betyg i computer graphics, det känns jäkligt bra! Jag la ner så mycket tid på de här uppgifterna, så skönt att veta att det lönade sig. Han tyckte att jag hade öga för detaljer, ;) Man tackar..I webdesign fick jag en 5a och en 3a. (vi kan få betygen 0,1,3,5) Jag hade glömt ändra färg på alla de färgade boxarna som ligger bakom själva designen, smart as som jag är. Jag tycker att det var lite larvigt, för de syns liksom bara när sidan laddas. men aja, näst högsta betyg är riktigt bra det med. Nu väntar vi bara på betygen från Moe, mina Nike grejer och mitt winelabel.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Grattis Emmy till ett strålande arbete. Du mäste verkligen vara supernöjd med resultaten. Jag är såååå imponerad!!!! Puss o Kram från en stolt mamma

2010-07-17 @ 08:28:00
Postat av: M I R E L L E

Så jäkla snygg, du är jätte duktig :)!

2010-07-17 @ 23:43:22
URL: http://mirellehalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback