I nya lägenheten :D



Skapligt utsikt man har nu... ;)

Äntligen har vi flyttat, och det känns helt underbart! Lägenheten är verkligen perfekt, och ligger jättebra. Ni ska få se massor med bilder sen, jag har inte tid att sitta här just nu. Marcus, en killkompis från Sverige har flugit hit från Sydney för att häsa på över helgen. I går gick vi till Fridays, känns toppen att kunna skriva gick, hehe. Det blev en rolig kväll, och ikväll blir förmodligen minst lika bra.

Idag har jag visat Marcus runt lite. Vi tog en frukost på pankakshuset och en promenad genom botaniska trädgården. En liten runda på stan och sedan vidare till Southbank där det var en liten marknad. Visade honom vår lilla konstgjorda strand och så åt vi världens godaste burgare på Beasti Burgers. Efter det var vi helt slut och tog färgan hem för en powernap. Känns så bra att kunna ta sig hem på bara några minuter.

Ikväll ska vi köra en barrunda. Det blir pre party här i nya lägenheten och sedan coctails på Limes, vidare till cloudland, the press club och sedan får vi se vart kvällen tar oss. Marcus och jag ska upp redan vid nio i morgon bitti för att ta tåget till Australia Zoo. Snacka om att man kommer att vara död i morgonbitti, men man får väl sova på tåget.

Nä nu ska jag ta och gå och väcka honom, Chingeling!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilken häftig utsikt!!

Passade klänningen?

2010-07-10 @ 13:13:14
Postat av: Mamsen

Låter som en perfekt helg! Utsikten är ju magisk. Ha de fortsatt superbra :-. Kramar i massor!!

2010-07-10 @ 17:54:02
Postat av: AnnA

Herrejävlar!!! Dom där 2 bilderna vill jag ha som stora tavlor i mitt vardagsrum!!

2010-07-11 @ 21:43:30
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback