Idag är det min dag




21 år, ursh vad jag känner mig gammal ;)
hehe. När klockan blev över tolv i går kväll fick jag skriva ut mig på jobbet och när jag var på väg upp till baren igen efter att jag bytt om hör jag hur daniels walkie talkie skrålar: It´s Emmys birtday now guys! haha, det roliga var att han hörde inte vad dom är sa, så han frågade mig, jag bah: I think he said that it´s my birthday now. Fick födelsedags kramar och Alex gjorde en jättegod coctail till mig. Michael var snäll och körde hem mig, sista gången jag behöver ta mig hit efter jobbet, sen är det gå hem som gäller. SWEEET!

Vaknade i morse av Malins fina stämma och frukost på sängen! Hon är så himla söt, hihi. Blev jätteglad! Var himla chockad över att jag såg så bra när jag vaknade, hade totalt glömt bort att ta ur linserna i går, woops.

Idag har vi klarblå himmel, och jag funderar på att gå och köpa en mig en kaffe och en glass och lägga mig en stunt i parken. Ikväll ska vi grilla fisk, göra rotfrukter i ugnen med lime sås till. Marängswisch till efterätt, mums! Runt 7 tiden ska vi ta oss till Normanby för sunday session!

Chingeling!


Kommentarer
Postat av: AnnA

Gammal?! Tänk på mig som fyllde 25 i tordags då ;p Grattis lilla gumman :D Kram

2010-07-04 @ 12:27:50
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: tina

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en perfekt dag :)

2010-07-04 @ 13:24:42
Postat av: mamma

Stora grattiskramar till DIG Emmy!

Från Marie och hela gänget i Brunflo <3<3<3

2010-07-04 @ 20:43:32
Postat av: Malin pappa o Åsa

Grattis på födelsedagen! Kram <3

2010-07-04 @ 21:26:07
Postat av: Junitjej

Grattis i efterskott!!!

2010-07-07 @ 08:43:09
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback