I´m inlove

Friday, I´m inlove! Älskar känslan när det blir fredag efter en tuff skolvecka. Hemma jobbade jag nästan alltid helg, så jag fick liksom aldrig riktigt njuta av den där "äntligen fredag känslan". Har precis kommit till skolan och sitter och finslipar på mina finals. Här nedan ser ni min fina redesign av Nikons logo och visitkorten m.m. Känns verkligen skönt att ha det klart :) Idag har vi bara en lektion, webdesign. Nu börjar min hemsida lika något faktiskt, ni ska få se en screenshot sen lite senare idag. Jag kommer nog att få sitta kvar här efter lektionen, jag måste jobba på min kamera om den ska bli klar i år.. :P

Ikväll ska hela gängen utom jag till the met och dricka hur mycket de vill för 200 kr (Ni hör ju hur det kommer att sluta) haha! Jag ber dem dricka några och dansa gärna för mig. För nyttiga mig blir det istället sushi, hyra film & göra fruktsallad med Sanna. Vi ska se en av mina favoritfilmer, nykeln till frihet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback