Bad day

Printscreen på hemsidan & lite på min lins jag börjat med.



Idag har varit en sån där dag då allting går fel. Jag har fått göra om massor av delar av min hemsida som nästan var klar pga att läraren helt plötsligt ändrade sig och sa att jag ska göra på ett annat sätt. Illustrationen kommer aldrig att bli klar i tid, eftersom vår lärare har så många att hjälpa hela tiden och min kamera är så himla svår och detaljrik.

När jag kommer hem har jag panik över allt som måste göras. Göra klart mina finals som ska vara inne på fredag samtidigt som jag måste handla. Ska gå och handla, kommer på att jag måste föra över pengar. Ska föra över, datorn krashar. Går upp till malins dator, ska sätta på dosan, då finns de inga batteri kvar. GREAT. Chansar, går till affären. Det börjar givetvis spöregna. Som tur var fanns det pengar kvar på kortet. Får sms av min barmanager som säger att jag måste ha en vit skjorta på mig i morgon när jag serverar, man bah bra att säga det dagen innan? Nää precis. Och jag har ingen vit skjorta. Får försöka stressa iväg och hitta en i morgon efter skolan, sedan direkt iväg till jobbet.


ÄLSKA LIVET!

vill dö lite.

Chingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback