Alice in wonderland

I går var vi iväg hela gänget och åt pankakor och såg på Alice i underlandet. Kan börja med att säga, JA, pankakorna smakade lika gott som de ser ut! Stället har öppet 24 timmar om dygnet också, så kan hända att man glider in där någon mer gång. :P Får ta med mig Carin dit när hon kommer. Längtar!

Filmen var helt okej. Bra gjord och bra skådespelare. Egentligen inte min typ av film, och det är ingen film jag ser om, men ändå kul att ha sett den.


Nu ska jag ut och springa av min pankakorna, sedan ska jag laga chillipasta till mina tjejer!

Chingeling




Kommentarer
Postat av: Mamsen

Oh, vilka pannkakor...! Saknar din chilipasta, blir avis när din roomisar ska få njuta av den. Men men, vi äter desto mer fläskpannkaka hemma nu:-)).

2010-03-05 @ 09:43:46
Postat av: L i n n e a s b l o g g

Åh jag vill också se den :D



vad fin din header blivit!

2010-03-05 @ 09:49:38
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback