Fotboll & söndagsklubb

Ska Johan spela match ställer vi självklart upp som hejarklack! 400 bilder senare har jag lite kramp i handen, hehe. Spännande match, blev inte uttråkad en ändaste gång. Om det berodde på att jag hade min kamera med mig eller att matchen var bra vetifasiken. Jag är inte direkt någon sportbrud. Malin är den som skriker "bra pass" och jag är mer den som kläcker ur mig "Kolla, han där hade sjukt snygga ben" haha :D

Nu ska vi iväg hela gänget till Normanbi, en söndagsklubb. Ska tydligen vara ett riktigt schysst ställe!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

God Morgon ?

Helgen ser ut att ha varit bra hoppas veckan blir det samma .Jag skulle gärna provsmaka Brunchen ni åt i söndags det såg gött ut.

Ha de bra I å M

2010-03-14 @ 17:38:27
Postat av: malin,

hejsan, jag har en fototävling på min blogg och om

ditt bidrag vinner,får du ditt motiv på:

1a: laptopfodral med handtag för bärbara datorer mellan 13-15,6". (värde 300kr)

2a: laptopskin (37*27 cm) (värde 210kr)

3a: musmatta (värde 49kr)



läs mer här:

http://malinhee.blogg.se/2010/march/fototavling.html#comment



KRAMAR! / www.malinhee.blogg.se

2010-03-14 @ 19:02:32
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback