Silikon & botox



Skulle du kunna tänka dig att använda botox någongång?


Jag har ju totalt glömt bort att berätta om min andra dag på Limes.

Jag fick servera och stå i baren vid ett event. Företaget Q-med presenterade sin nya produkt, restylane. Det är någon slags botox. Jag serverade gästerna champagne, öl och vin, såg till att inga glas var tomma. Vi serverade även flera olika sorters snittar och sånt, allt såg jättegott ut.

Huvudtalaren säger att de har en väldigt speciell person här ikväll och att han är läkaren bakom hela produkten. Vart tror ni han var i från? Ja, sverige så klart. Tror ni att han blev lite chockad när jag gled fram och frågade "vill du ha någonting mer att dricka, öl vin champagne?" Han var nog den ända personen som såg normal ut. Resten av gästerna bar stora silikonbröst, stora botoxläppar och en rynkfri stram hy. Blev lite sur när en av gästerna som stod och pratade med den svenska läkaren blev lite lullig och tyckte att jag faktiskt skulle bli ännu sötare med lite restylane. Man bah: Ehh bara för att du måste ha en massa skit insputat i din kropp för att må bra så betyder inte det jag jag behöver det! Bitch! Jag log bara och gick därifrån. Evan fick ta skiten istället. :P

Jag skulle aldrig vilja ha den där skiten i mina läppar eller en massa silikon i tuttarna. Det ända jag skulle kunna tänka mig att göra, är ta bort någon rynka när jag blir gammal. Endel får jättegrova rynkor som gör att man ser arg ut, kan man då spruta in lite botox och se glad ut igen, så ja varför inte.

När kvällen började glida mot sitt slut säger Jason till mig att jag ska gå och säga till Evan hur många och vilka dagar jag vill jobba. Det var deras sätt att säga, Emmy, grattis, vi vill ha dig här. En glad och stolt Emmy åkte hem till Genesis.

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis till jobbet :)

2010-03-25 @ 09:26:17
URL: http://www.ohdarling.org
Postat av: emma

Grattis till jobbet :)

2010-03-25 @ 09:47:09
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: junitjej

aldrig att jag skulle vilja spruta in något i min kropp!!

2010-03-25 @ 15:02:13
URL: http://junitjejen.se
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja vara söt och rösta på min bikini i Nellys bikinitävling. Skulle bli jätteglad om du ville lägga en röst



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=xrUPw7OXpi1Ztl35pVHhfyPi#bikiniGallery

2010-03-28 @ 22:24:31
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Kerstin

Jättekul att se er på bild. Ser mer spänning fram emot att få se lite färg på Carinlarin. Anna ska boka skypetid med er - då ska jag vara med. Fredag eller måndag morgon. Bara så ni vet. Kerstin

2010-03-29 @ 13:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback