TIME




Ledsen för dåligm uppdatering. Hum, ja vad har hänt? En av mina bästa vänner är här och hälsar på, vi har och vi har haft en kanon helg. Ska inte skriva ut alla detaljer här men jag jag kan avslöja att vi alla tog det där med all in på fullt allvar. Jag jobbade i fredags. Första gången jag kände mig säker på allting, så jag hade riktigt kul i Baren.

Nu är jag tillbaks till verkligheten, dags att skriva klart en uppsats som ska vara inne i morgon :) Jäkligt nöjd med mina betyg i Drawing, två 3or och en 5a på den sista. :D


Jag är så himla tråkig just nu, och har så lite tid, så carin ska få ta över uppdateringen här lite nu under den här månaden. Det kan väl vara kul? Hon hatar bloggar, men va fan (förlåt för svordomen mamma), hon får ställa upp.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Äntligen uppdatering :-). Va söta ni är !!! Ser fram emot lite bloggande från Carin! Kram till alla tre !!

2010-03-29 @ 08:38:53
Postat av: Ollie

Vad brun du är carin! ;)

2010-03-29 @ 12:03:15
Postat av: Kullis

Haha åh, älskar kulle blekfis! :) Hoppas ni har sjukt kul, PUSS

2010-03-29 @ 12:20:41
Postat av: E m m y (amafao)

Svar: ja visst ar hon brun, haha!

2010-03-31 @ 00:25:34
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: kullis2

hatar ymme som lägger upp bilden!! haha puss alla

2010-04-01 @ 07:22:09
URL: http://amafao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback