Uppdate


jag vill ligga i solen och läsa en bok, dumma regn!



Snart vaknar ni till liv där hemma i Sverige, och här börjar det snart bli dags att promenera iväg till affären och inhandla ingredienser till kvällens middag. Det ska lagas Chillipasta, vi får nämligen finfrämmande ikväll, Oliver och Johan. Hur fina de klassas vara vetifan men :D Men Joråsåattäää.. skojja bara.

Hade en riktigt trevlig kväll i går på tal om ingenting. Först limes bar sedan Cloudland. Återkommer med klockrena bilder. jaja, veti fasiken varför jag ens skriver ett inlägg här när jag inte har någonting vettigt att komma med ? :P men det är ju faktiskt min blogg så.. förresten, håret under min högra armhåla växer ut fortare än det i min vänstra, hur sjukt är inte det.. hahaha! Weird.


Chingeling.

 


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vi har vaknat upp och det är fortfarande vinter, men vi har sol :-) Vill ha din chilipasta !!!! Snart dags för hockematch i Mjölby. Kramar M

2010-03-13 @ 09:20:55
Postat av: AnnA

Haha, du är så jävla skön Emmy!

Pöss!

2010-03-13 @ 09:52:09
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: Tildazinha

SV: Absolut! Det finns en Cash Converters i Valley, vi kan prmenera dit en dag. Jag vill ändå till second hand-affären som ligger i närheten snart.



Haha. skynda dig att raka då så att du inte blir högertung och börjar gå snett :P

2010-03-14 @ 00:14:52
URL: http://tildazinha.blogspot.com
Postat av: Sanna

Åh, så härligt det ser ut på alla bilder! :)

2010-03-14 @ 11:22:11
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback