28 05 2010



Löprundan i går var nog för påskyndad, jag vaknade upp med halsont och huvudvärk i morse. Det blir vila för mig den här helgen också med andra ord, men det ska bli ganska skönt. Jag ska snart ta mig in till skolan och lämna in mina sista assessments för det här blocket, vem veckors slit. Jag är nöjd, fick högsta betyg på två av mina assessments i design and culture, de som ritades förhand. Nu återstår bara att se hur det går i de andra kurserna :) Efter skolan ska jag vara busig och köpa mig en stor take away kaffe latte (trots om det är emot vår diet) och promenera in till southbank för att möta upp Sanna. Vi ska gå på en as cool utställning. Ni får se bilder lite senare idag. Chingeling!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Grattis till de fina betygen Emmy. Du är så himla duktig som presterar så fantastiskt bra i skolan samtidigt som du arbetar extra och dessutom varit lite hängig. DU ÄR EN KÄMPE !!!!!!! Tusen kramar o pussar från Mamsen

2010-05-28 @ 11:34:29
Postat av: nellie

Vad kan man bli egentligen när man pluggar grafisk design som du gör? :)

2010-05-29 @ 15:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback