With you is where I’d rather be

With you is where I’d rather be, but we’re stuck where we are..



Jag har fortfarande ont i hela kroppen, huvudvärk och är riktigt förkyld, det är inte okej.

Jag vill vara frisk så att jag kan springa i det härliga vädret. Buhu :( Vill inte spendera en till kväll liggandes i sängen och somna redan vid tio, det är så himla långtråkigt. I går hade vi besök av Sanna, vi grillade kyckling filé och gjorde jättegoda nyttiga wraps. Malin åkte in till stan med hela gänget för en rolig ute kväll, medans jag och Sanna satt här hemma och pratade till tio tiden. Naturligtvis började det åska som aldrig förr när hon hade åkt. Regnet öste ner och blixtrarna lyste upp hela vardagsrummet. Jag tycker vanligtvis att det är jättemysigt med åska, men det var inte lika mysigt när man var ensam.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Emmy, det är bra att du tar det lugnt. Då blir du frisk fortare. Säger Mamsen!! Pussar o Kramar i massor.

2010-05-22 @ 07:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback