Beauty and the beast


I går var jag och tjejerna och såg Beauty and the beast i 3D. Den var jättefin och låten är ju så himla fin i slutet när de dansar. Inte så fin så att jag skulle vilja ha den på min bröllop då men (Du är galen Charlotte) haha!

Idag började jag dagen med att ta en springtur längst floden,
så himla skönt i solen. Jag älskar den där känslan när man är ute och springer och man känner hur kroppen är stark och orkar. Idag var jag dock ganska sliten och öm i kroppen efter två monster pass i onsdags och torsdags. När jag kom hem var det dags för mig och mallan att städa lägenheten, det blev jättefint! sedan har det stekts vid poolen och shoppat mat inför kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback