Riverfire

Förra lördagen var det årliga firandet vid floden i full gång. Jag hängde hemma hos J innan det var dags för mig att bege mig till jobbet. De hade också helt okej utsikt från deras våning (men inge lika bra som vi ;) ) Självklart började jag precis då fyrvärkerierna började. Jag såg lite från jobbet, men inte mycket. Fick se bilderna efteråt, ni ser dom här nedan. Det var tydligen fyrvärkerier i hela 30 minuter. Hur många miljoner dollar som var inblandadet där vill jag inte ens veta.

Jag missade riverfire, men jag hade världens bästa kväll på jobbet så jag är inte bitter. Världens trevligaste gäng firade en killes födelsedag. Eftersom det inte var så mycket att göra gav jag dem mycket bra service, och det uppskattades. På slutet fick jag en massa kramar, de sa att jag var bäst, att jag var en av dem och att de skulle komma tillbaks hit pga av mig. Att de även sa det till mina barmanagers och min chef var ju inte heller inte felt. :D Det började spöregna, och eftersom jag serverade under bar himmel så blev jag gaanska blöt. Jag var glad ändå, dansade omkring i regnet bakom baren, haha!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad härligt det ser ut!!!

2010-09-24 @ 15:59:24
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback