Sommaren är här


Härliga Nosa. Här skulle man inte tacka nej till att ha ett sommarhus inte.


Nu har sommaren äntligen kommit till Australien.
Vi behöver inte längre sova med luvtröjorna på, det är fortfarande varmt i luften på kvällarna och långbyxor är snart ett minne blått. Nu får man den där utomlandskänslan igen. Vår vinter har varit som svensk sommar med väldigt kalla nätter och man har nästan glömt bort att man är utomlands.

Vi har så himla mycket att se fram emot nu de kommande månaderna.
Helgen den 24:de har jag tagit ledig från Limes då vi ska åka minst 20 personer till Byronbay och fira att Nicklas fyller år. Det ska verkligen bli jättekul. Den helgen firar jag även att jag varit utan alkohol i 1 månad. Nu låter jag som värsta alkolisten men seriöst, en månad är en lång tid när man bor i Australien som har en alkoholkultur som är helt olik Sveriges. Några öl på lunchen är normalt här. Den 7de åker förhoppningsvis Jag, J, Malin och ett gäng till Fraser Island i fyra dagar. Sedan är det bara 2 veckor kvar så kommer min älskade mamma hit! :D

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Oh va underbart...! Snart kommer jag :-. Kramar Mamsen

2010-09-15 @ 10:30:31
Postat av: Emma

skönt att ni får sommar nu, vi har höst och löven har börjat ändra sig nu. Men jag gillar sep och oktober månad. November byter jag gärna ut emot erat väder :) hehe.

2010-09-15 @ 20:19:25
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: emelie

ouff va fint de är!

2010-09-23 @ 11:26:31
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback