You make me smile

Fick en liten present av J här om dagen. Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie!


Små söta grejer som gör mig glad har varit behövligt de här senaste dagarna. Mitt upp i allt plugg och jobb så ska min kropp balla, det är så himla frustrerande! Jag gick i alla fall tillbaks till Physion i måndags. Han visste fortfarande inte vad det kunde vara och jag fick lägga mig ner och påbörja samma behandling som sist. Efter 5min fick jag nu sätta mig upp och känna efter om mitt ansikte och mina armar började domna bort, och de gjorde de. Han vågade inte fortsätta så han behandlade nacke och rygg istället. Ska tillbaks snart igen och då ska han skriva ett brev till en läkare så att de kan röntga.
Just nu sitter jag i skolan och gör min Annual report. Efter skolan ska jag och J iväg till good life och gymma. Han har fixat halva priset där åt mig, kanon. Ikväll ska vi även planera vår resa till fraser island som blir av om två veckor. Blir borta och kampar i 4 dagar. Ska bli skitkul! Ska visa er bilder på vad vi planerar att besöka ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback