Graduation

Här har ni lite bilder från vår graduation. Idag har jag börjat packa min väska, det känns jättejobbigt med tanke på att man samlat på sig endel grejer på ett år. Jag har börjat gråta två gånger idag redan. Ursh, tiden nu innan man åker är skitjobbig verkligen. Man tänker att nu är det min sista måndag, sista gången jag åker citycaten, sista gången jag gör si och sista gången jag gör så. Just nu önskar jag bara att jag var på väg till Nya zeeland så jag slapp alla hej då.

James har bokat mysigt hotell lördag söndag i kingscliff, samma hotell vi var på en annan gång, men då regnade det hela helgen så håller tummarna för bättre väder den här helgen. Idag var jag och mallan på stan, det var outhärdligt varmt. Enligt James pappa ca 40 grader varmt i city idag. När jag åkte hem med city caten började det åska. Världens åskoväder. Lite läskigt. Nu ska jag sova, upp tidigt i morgon till gymmet.


Kommentarer
Postat av: Anneli Häggkvist

Styrka och massor av kramar från oss!

2011-02-21 @ 15:14:55
Postat av: Mamsen

Oh vilka härliga bilder...!! Älskar Mr Bean, klockrent, ha ha!! Klart det är mycket som är lite ledsamt nu, men mycket kul att tänka tillbaka på och se fram emot :-) Bamsekram

2011-02-21 @ 19:48:07
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-20 @ 02:27:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback