Hej då middag

Ikväll har vi haft en hej då middag. En sista middag i Emporium, där de har jättemysiga restauranger. Tomas, Tuva & Maja kom in till stan och Igor och Malin ockå, var jättemysigt att vara allihoppa :) Vi åt mexikansk mat och avslutade med favorit desert stället Free style. Ikväll när jag sa hejdå till dom så kändes det verkligen, att ja nu åker vi snart hem. Man lever liksom som i en bubbla. Har inte riktigt fattat att jag ska hem.. hem till verkligheten och kylan. Har varit panik nu i några dagar pga jordbävningen i Nya zeeland christchurch, vi ska ju självklart dit och flyga därifrån. Känns som att allt går emot mig nu för tiden. Det löser sig alltid. Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, i morgon ska väskan skickas hem till sverige.

Kommentarer
Postat av: emelie

alla desserter såg übergoda ut.

2011-02-23 @ 12:57:27
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: emma

Desserter såg super goda ut.



Vad fin du är Emmy.

2011-02-23 @ 15:40:27
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback