Valentines day

James väckte mig tidigt i morse, jag fick en stor röd ros. Blev jätteförvånad eftersom vi spenderat all tid till sammans så undrade hur han hade lyckats smita iväg och köpa den. Det var i alla fall jättegulligt. Nu ska jag vila, har varit en sväng på stan vilket tog på krafterna. Måste göra mig redo sen, James har planerat något för kvällen men han säger inte vad.. så blir en liten överraskning. Älskar överraskningar. Inga tvivel på att min valentines dag blir bättre än förra årets i alla fall, då satt Malin och jag och kände oss rejält bortglömda.
Hoppas ni får en mysig alla hjärtans dag.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ha en härlig Valentines day !! Stor hjärtekram från Mamsen

2011-02-14 @ 09:44:13
Postat av: Seperti

Låter spännande kramisar!

2011-02-14 @ 19:51:59
URL: http://seperti.blogg.se/
Postat av: Tilde

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-07 @ 01:54:36
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback