VIP Rugby


I söndags var James och jag medbjudna till hans pappas Rugby box
och så var även Malin och Igor. Det visade sig bli 36 grader och strålande sol, åh härligt tänker ni, för varmt tyckte vi. Tackade gud för vårt privata rum med aircondition, en massa mat, fri alkohol, egna servitriser som sprang och hämtade vatten när det behövdes och att man kunde se planen lika bra där ifrån om man ville vara i kylan.


En helt fantastik dag trots värmen, laget vi hejjade på vann också, så alla var glada! Man gick inte heller hungrig där ifrån, hehe.
Nu ska jag fixa iordning mig för en sista dag in till city. Jag och Sue ska luncha, och jag ska även stänga mitt bank konto. Känns så himla konstigt, känns som att jag nyss kom hit och öppnade mobilnummer och bank. Jag kommer att sakna mitt Australien så mycket! Nu måste jag kila skriver ett inlägg ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback