Champagne lunch

Efter en timmas härlig massage åkte jag och Sue in till city och åt lunch på ett utav hennes favorit ställe. Det var jättemysigt och så där gammalmodigt med 60 tals musik ni vet. Inte varje dag man dricker champagne till lunch, här ingick det i lunch valet vi beställde. Cafét tillhörde butiken som sålde allt från designer klänningar till dockhus. Hittade ett super sött dockhus, bara 1599 AUD Ca 11.000 kr. hehe. Nu ska jag plugga vidare så att jag kan bli av med det så jag slipper göra det i helgen.
Chingeling!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ser jättemysigt ut... Vem skulle inte vilja ha ett glas champagne till lunchen. Hälsa Ian o Sue !! Kram

2011-01-28 @ 10:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback