Welcome back

Jag skulle inte tycka att det var helt fel me d det har valkommnandet, tror ni att ni kan fixa det ? ;)

Ja, nu har det snart gatt 12 mander sedan jag lamnade lilla Motala och Sverige. Det har gatt sjukt fort, och jag har fatt ut sa himla mycket av mitt ar har i Australien. Jag har jobbat som bartender pa Limes i snart 10 manader, jag har klarat av en grafisk design, marknadsforing och reklam utbildning, jag pratar flytande engelska och jag har vuxit och utvecklats jattemycket som person. Jag vet aven vad jag skulle vilja jobba med i framtiden, jag vet vad jag vill studera har nast, och det kanns helt underbart. Och nastan det allra basta med det har aret ar ju Malin Larsson! Att jag fatt lara kanna henne annu narmare och att vi trivs sa himla bra ihop. Vi kommer att vara vanner for livet. Hur ska vi klara oss utan varandra om 3 manader? Fy.. aja som sagt, det finns ju skype.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Klart Emmy vi fixar det ;))

(Kan kanske bli lite svårt då jag har sångröst zero)

Ett riktigt välkomnande ska du få!

Ja, det är helt otroligt vad du har åstadkommit! Sjukt stolt över dig!! Härligt att ni har hållit ihop så många år och att det nu har stärkts låter ju bara toppen! Ja, världen känns mindre med Skype. Njut av tiden som är kvar! Kraaam!

2011-01-18 @ 06:22:10
Postat av: Mamsen

Emmy, ser du mig framför dig när jag står på Arlanda o sjunger ? Hi Hi ...!!! Längtar !!! O du... Ymme o Mallan är verkligen ett dreamteam o helt oslagbara :-)

2011-01-18 @ 09:53:14
Postat av: Marie

Ni är så himla gulliga mot varandra du och Malin. Jag blir rörd och berörd! Ta alltid hand om varandra som ni gör nu. Er vänskap är en rikedom. Kramar till er båda! <3<3<3

2011-01-20 @ 12:25:01
Postat av: Malin

DU & JAG YMME! Och om allt går som det ska kommer vi umgås MYCKET i framtiden, hihi!

2011-01-21 @ 00:04:47
URL: http://malingunillalarsson.blogg.se/
Postat av: Ida Hedfors

Hej Emmy!

Jag har följ din blogg ett tag nu och jag älskar den! Den stillar min saknad lite efter underbara Australien..

Jag har nu planer på att återvända i höst för att studera men det är ju en jungel med så mycket skolor och utbildningar så jag bli knäpp på det..



Vad tycker du om Martin College? Om du hade velat stanna nu efter att du studerat klart, hade det funnits möjlighet att få jobb efter utbildningen?

Min dröm är att åka dit och studera och sen kunna stanna för alltid, typ.. :)

Hade du några andra skolor i åtanke, är du nöjd med ditt val osv?? Hoppas du har tid o svara på lite frågor! :)



Kram på dig och njut av sista tiden nu. Ida

2011-01-22 @ 10:32:38
URL: http://idahedf.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tycker du att jag ska fortsätta skriva hälsoinlägg?



En blogg om sex, kärlek, vardag, tankar och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :D

2011-01-22 @ 12:32:57
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback