In true love there are no obstacles

Jag saknar mina vänner. Längtar tills vi alla fyra tjejer är samlade. Snart får jag i alla fall en dos av Malin Larsson, det ska bli såå mysigt! Jag älskar att jag har en underbar familj och vänner som bryr sig. Mina 4 tjejer vet allt om mig, jag litar på dom till hundra procent och de ger mig kärlek, lycka, trygghet och jag hoppas att jag kommer att skratta och gråta med dem livet ut. Det är inte många som har så fina relationer och vi ska vara glada att vi har varandra. Vissa människor kommer att vakna upp en dag och inse att de bara får ut materiella ting från sina vänner och att de egentligen är så tråkiga att man vill inte ens lyfta luren när de ringer. kanske var man mer intresserad i vad de ägde eller vilken kunskap de besatt på än någonting annat..




Kommentarer
Postat av: Malin

Underbara du! Snart får vi Malin och Ymme tid. Jag har saknat det så sjukt mycket!!

2011-07-20 @ 14:11:40
URL: http://malingunillalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback