Okku Dubai

Nu är mitt kontrakt påskrivet och jag fick precis ett mail tillbaks av min Barmanager:

"Hi Emmy. From myself and the rest of the bar team welcome to the OKKU family."

Det känns roligt och spännande men samtidigt är jag livrädd. Nu ploppar hur många frågor som helst upp i huvudet. Får man tex ha på sig linne och shorts på eller måste man täcka ben och armar? Ja, det återstår att se. Den 23e lyfter planet från Arlanda med en blond nervös liten tjej ombord. Här får ni lite bilder från mitt nya jobb. Har definitivt planer på att bli Paris Hiltons nya BFF ;) Fick precis reda på att jag får 1 månads semester i sommar. Innebär att glassa med familjen hela Juli och gå på Tomas och Majas bröllop i slutet av Juni :) Åhh det ska bli ett sånt underbart år!


Kommentarer
Postat av: Sophie - pluggar till fotograf

hejsan tack så jätte mycket :) jag gör en hel design för 250kr. Och då får du bestämma helt hur du vill ha den :)



Kram

2012-02-08 @ 16:59:05
URL: http://sophiecoper.se
Postat av: Sophie - pluggar till fotograf

annars kan jag bara fixa själva länkarna till dig om du inte vill ha en helt ny design :)



Kram

2012-02-08 @ 17:09:48
URL: http://sophiecoper.se
Postat av: Sophie - pluggar till fotograf

Visst det går bra :) du kan mejla mig när din design är klar :) [email protected]



Kram

2012-02-08 @ 18:18:09
URL: http://sophiecoper.se
Postat av: emma

Låter helt otroligt roligt. Du är riktigt grym som vågar åka iväg. Själv är jag en fegis :(

2012-02-08 @ 19:39:44
URL: http://emma86.spotlife.se
Postat av: Anna

Nämen, ska de gifta sig :D Det va fan på tiden! ;) Barn då`?

2012-02-08 @ 21:12:58
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: andrea

Hej Emmy.

hoppas allt är bra?

Fråga mig inte hur jag hamnade på din blogg, men jag är glad att jag hittade hit.

Antar att du får massa frågor om dina studier i Australien, och jag har några jag med som jag hoppas du kanske kan hjälpa mig med?

Just nu läser jag min näst sista termin på medie- och kommunikationsvetenskapsprogrammet på Göteborgs Universitet. Tanken är att jag ska göra min sista termin utomlands, och då helst i Australien. Men allt är ju en enda stor djungel, och då det är mycket pengar det handlar om vill man att allt ska bli så bra som möjligt. Jag står och väljer mellan griffith university i antingen Brisbane eller Gold Coast, eller något annat universitet i Sydney. Jag har förstått att du gjorde ditt år i Brisbane så nu undrar jag kort och gott hur det var? vart bodde du? Vad betalade du för boende? internet? gym osv osv? Hur är Brisbane som stad? temperatur juni-dec? Hur mycket gjorde du slut på i månaden om man vill kunna se staden/landet och inte leva supersnålt? hur långt in i utb började du jobba? Var det lätt att få jobb? hann du med både jobb och plugg? hur mycket jobbade du? hur är utelivet? Jag har tidigre bagpackat men då när jag var runt 20 (nu är jag 25) och jag är väl inte ute efter att festa som jag gjorde då, utan lite mer "moget". (Jag älsksar att gå ut, men kanske inte bland fulla 18:åringar). skulle du gjort nåt annorlunda? Känner du att du haft nån nytta av utb när du kom hem? Hur lång tid tog det att komma in i språket? som du ser har jag 1000 frågor, men vore otroligt tacksam för svar :)



MVH Andrea

2012-02-25 @ 09:21:48
URL: http://thisishowwedoit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback