Cocktailbartender på okku dubai

Efter mycket forskande som bestämde jag mig för att tacka nej till jobbet på kryssningen. Det visade sig att det var för mycket slit för lite pengar och att barerna inte barerna höll bra standard. Istället började jag fundera på vart i världen jag skulle kunna tänka mig att jobba. Dubai dök upp i huvudet. Varmt året runt, människor från hela världen och mycket bra dricks. (folk är ju svindla där). Ligger på min matta och söker jobb på laptoppen. Googlar cocktail Clive Dubai och får fram okku. Mailar dem mitt cv. 5 min senare ringer ett utländskt nr på min mobil. Kollar frågande på mobilen och tänker att nä men det kan inte vara från Dubai. Svarar och en kille säger: hi i'm calling from okku Dubai. Jag blev helt chockad! Vi pratade en halv timma och sedan fick jag prata med hans manager. 2 dagar senare får jag besked att jag fått jobbet som bartender. Det känns så jävla bra! Åker runt den 20 februari och blir borta på obestämd tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback