Never apoligize for saying what you feel, it´s like saying sorry for being real

Det har varit ett par tuffa dagar här i Dubai. Har tänkt för mycket, samtidigt som att stressen och pressen blir väldigt påtaglig efter en vecka. Det är inte det lättaste att komma in i ett bar-team med bara macho grabbar med typ 7 år erfaranhet. Känt mig lite utanför, i vägen och mitt självförtroende är bara i botten. Saknat min Hugo familj. Ni ska vara glada över hur ni jobbar, om du gör fel här eller inte lär dig tillräcklig snabbt, ja då kan du få världens utskällning eller så får du kicken bara så där. Jag skakar fel, jag pourar fel, jag uttalar fel.. ja det är mycket man måste öva på. Ena dagen känns det som att jag bara vill fly, och dagar som idag älskar jag det. Har haft jättetrevliga gäster, har varit på despence som jag klarade av helt okej och så har jag fått jobba bredvid Mats. Mats är från Danmark och började för typ 4 veckor sedan. Bara att ha någon som är glad och trevlig gör väldigt mycket. Jag känner mig bekvämare då och man får in en bättre känsla. :) Cocktailsen vi gör är så sjukt goda. Färska frukter, pureer och juicer gör så mycket! I morgon ska jag jobba dag, sedan hem och vila i 5 timmar sedan natt. Snart har jag min ledighet igen, LÄNGTAR! Önskar att jag hade tid att ta mer bilder, men tyvär. Det får bli på min lediga tid! På tisdag ska förhoppningsvis jag hänga på Mats på dessert saffari. Det ska bli nice. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av en ny serie jag börjat kolla på, "once upon a time" sedan blir det sängen. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: kullis2

ska ni till saharadessert? haha



puss

2012-03-15 @ 20:27:54
Postat av: kullis2

ska ni till saharadessert? haha



puss

2012-03-15 @ 20:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback