Okku love sundays

ja, min första söndag där jag fått stå i baren. Det gick väl okej, men svårt när deras kassa system är typ världens krångligaste och deras pengar är så jävla sämst. Har man ena sidan upp så står det endast på arabiska så man ser inte vad det är, siffrorna är skitsmå och färgerna ser typ lika dana ut så ja.. irriterande. Även jobbigt att jobba så nära någon, men men, blir bättre snart om några veckor. Känner mig så himla osäker på allt, ingen skön känsla, vill att de här veckorna ska gå fort. Folk är så himla otrevliga här, gästerna alltså. Rika idioter. Plus att endel kan typ inte engelska, man förstår inte ett skit av vad de säger. I morgon börjar jag inte förens sex. Madde och jag ska gå upp om typ 5 timmar och lägga oss vid poolen. :) Måste få lite färg. Klockan är snart sex på morgonen så bäst att sova.. natti natti, eller aaa, godmorgon typ.

Kommentarer
Postat av: emma

Du kommer snart in i det, dock trist med otrevlig gäster men du får bjuda på din svenska charm så går det hem ska du se :)



Svar: För mig i skolan går det helt okej, har en del motgångar då jag nog inte hittat min rätta studieteknik ännu men den börjar komma fram sakta men säkert. Men jag kämpar på :) Omtentor ser jag nu som en fördel då jag blir bäst i klassen på just dessa sjukdomar :) Annars är det jättebra med mig.

2012-03-12 @ 08:40:26
URL: http://emma86.spotlife.se
Postat av: Michelle

Hej, ville bara saga att det stavas "Watching" och inte "Whatching" som det star i din header. Jattesot blogg btw. Hur gillar du Dubai? :) Bor ocksa i Dubai

2012-03-14 @ 07:58:05
URL: http://atlantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback