The barteam



Här är fyra grabbar som jag jobbar med, en från Litauen, sydafrika, och sen två från england om jag inte minns fel. Brett den andra från vänster är den som lär upp mig :) I går kändes det bra bakom baren och jag gjorde massor själv. Fast jag blev så himla stressad när Litauen snubben står och pratar samtidigt som jag ska få ut cocktails i luckan. Han stressar mig och då är det så lätt att klanta sig :P Gjorde inte ett misstag.. så ja :) Alla berömmer mina fina plastkort med drinkarna på.. så glad att ajg gjorde dom. Skitbra att ha i baren och kolla på. Nu ska jag till jobbet, första dags shiftet. Det blir nog ganska chill. Vid 4 har vi 5 timmars rast och sedan blir det första stora kvällen. Vi har en känd dj som kommer som precis släppt en låt med David guetta tydligen, jag vet som vanligt inte vem någon är, haha! Sämst på kändisar. Ska bli kul att se hur mycket stress det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback