Foam.

Glad tjej efter vinst i hyresnämnden
 
 
 
Väldigt väldigt länge sen jag skrev här. Saknar att kunna gå tillbaks i mitt liv, som ett kapitel i en bok. Det är dags för ett nytt kapitel här efter en lång frånvaro. Inte för er, utan för mig själv. Helt sjukt att folk fortfarande faktiskt besöker den här bloggen varje dag. Är det i hopp om en uppdatering? Well, here it comes. 
 
Borde väl byta ut min design. Bartender i Dubai var länge sen. Tyvär har jag inte installerat mitt designpaket på min nya dator än. Ja, äntligen har jag fått en ny macbook pro 17 inch. Najs som fan! Sitter just nu och söker till Berghs och laddar ner E-böcker för att försöka förbereda mig så gott som det går. Tror egentligen inte att man ska förberede sig så värst mycket, jag ska mer satsa på att jag kommer in för att jag är jag. And I´m awesome. Var i alla fall rätt grym i hyresnämnden här om veckan där jag stämde min styrelse i min bostadsrättsförening. Och vann, klockrent. Det var riktigt pinsamt hur man som styrelse kan komma så oförberedd och inte ens veta vad som står i lagboken. Jag tror inte de vet vad google är, eller så är de bara helt enkelt väldigt väldigt blåsta. Hur som helst, det gav mig en kick i rätt riktning. :) 
 
Sitter just nu på Foam, som är mitt andra vardagsrum, de har bla världens bästa kaffe och även supertrevlig personal. Speciellt den söta killen som alltid råkar jobba när jag är här. När man till och med lägger märke till och kommenterar hans nyklippta frisyr, ja då vet man att man är en äkta stammis..
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Nyholm

Åh! Välkommen tillbaka fina du! Har saknat din blogg :D <3

2013-09-03 @ 23:01:07
URL: http://sandranyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback