Äntligen fredag och helg

Idag när jag cyklade till skolan kunde man för första gången på väldigt
länge se lite av den blå himmlen. Det blåste men jag hade faktiskt medvind
för en gångs skull. : ) Nu sitter jag på en tråkig media lektion. Har varit nära
på att somna flera gånger under Oles tråkiga redovisning. På ett sett stör
jag mig på att jag valde media, vad ska jag kunna göra radio för? Det är inte
precis så att jag vill jobba med radio sen. Onödigt. Känns som att man
slösar tid, men det gör man ju med allt. Jag kommer ju inte direkt använda
derivata och andragradsekvationer i framtiden sen heller. I eftermiddag åker
jag till Linköping, hoppas på en trevlig fredag.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback