Jag vill flytta

Jag vill verkligen flytta här ifrån, jag är så sjukt trött på Motala.
Jag kan verkligen inte förstå varför folk bestämmer sig för att stanna
kvar här. Finns bara hugos och harrys att gå till, och när man går ut
träffar man nästan alltid samma människor, alla känner alla som
man brukar säga. Det är ju inte direkt så kul om man råkar göra bort
sig när man är ute, för då vet ju hela stan om det dagen efter. Ne, när
jag har tagit studenten ska jag Jobba, sedan ska jag så fort som möjligt
försöka hitta en lägenhet och ett jobb i någon annan stad. Tjejerna är
givetvis inne på samma spår så spicegirls går inte skilda vägar än.
Tror faktiskt aldrig att vi kommer att tappa kontakten.


Nu ska jag klaga lite, angående vänskap. Jag stör mig något otroligt på

tjejer som har patetiska relationer där dom egentligen inte är säkra på vart
dom har varandra. Dom har vänner som dom umgås med lite hit och dit.
Ena året är det ett gäng, andra året ett annat. De är egentligen inte äkta vänner.
Det värsta jag tycker är med de här patetiska tjejerna är att de är så sjukt osäkra
och har så dålig vänskap att de hela tiden måste skriva/säga love you, älskar dig,
saknar dig, du och jag föralltid, och blablabla.
Liksom hur moget är det? Tillslut
betyder de där orden precis lika mycket som hej och hej då. Äkta vänner vet vart
dom har varandra. De vet att de älskar varandra och kan lita på varandra till 100%.
De visar att de älskar varandra istället för att skriva det i varje gb inlägg eller sms.
Precis som med min familj, jag älskar dom, men jag säger det inte jämt för det.


Nej nu har jag klagat klart,  nu ska jag kolla på ett avsnitt
av dr.house som jag har laddat hem. I eftermiddag blir det
simmning med Kullis. Ha en bra dag. /Amafäo

Kommentarer
Postat av: Amila

bra inlägg emmy :)

2008-01-17 @ 11:55:34
URL: http://alima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback