Look what they´ve done to my song

Sitter i skolan på en sjukt tråkig lektion om konsumentslagar.
Men slutar ju 11.20 så det är ju ganska lungt. Har förövrigt fått ett
riktigt bra nytt schema för vårterminen. Slutar senast halv tre och
onsdag, torsdag slutar jag 11.10 & 10.10. fredagar börjar jag tio
och har två lektioner i media. Snacka om slappt, love it!



Malins & min favvo






När jag kom hem från skolan slocknade jag direkt och sov i 4 timmar.
Trots det är jag faktiskt riktigt trött nu också. Det innebär att jag kommer
somna tidigt ikväll och i morgon kommer jag vara utvilad : ) Skönt.
M var här nyss, vi spelade spel och jag vann, mohaha. Bäst är jag!
Nu ska jag packa väskan, åker till pappsen i Linköping i morgon. Har
en känsla av att det kommer att bli en trevligt helg. Får hoppas på det i
alla fall.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej :) ja de är löshår. ja det passar min hårfärhg faktikst jätte bra :) bra e de ju , man vill ju inte att det ska synas liksom. hur e de med dig då ? ha d bra :D

2008-01-10 @ 21:02:24
URL: http://tiirajs.blogg.se
Postat av: malin

haha "what did they do to uor song, ma?" ;)

2008-01-11 @ 14:25:37
Postat av: malin

*our hihi

2008-01-11 @ 14:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback