Plugg

Idag har jag hunnit med både det ena och det andra. Jag har varit på körskolan
och övningskört. Det gick bra. Sedan har jag varit och ätit middag och farmor och
farfar. Det var kul att träffa dom : ) Sedan kom morbror och hämtade mig och så
åkte vi omkring och övningskörde lite. Stör mig på att jag klarar start i backe
galant med hans bil och inte med körskolans! Sedan åkte vi till mormor och fikade
och sedan plågade jag dom med att läsa högt ur min otroligt roliga historia bok!

I morgon blir det spinning med kullis & Maggan vid fem sedan
ska jag och kullisarna ha taco och övernattningskväll med
camillorna och Linn! : ) det ska bli mysigt.

Nä nu ska jag somna framför historiaboken.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback