slut på rubriker..

Idag har vi fikat, det var trevligt. Tagit en sväng på stan också.
Hittade en svart vanlig cardingan och ett par stövlar, fast får
se om jag har råd. : | nu ska jag redigera ett ljudklipp som vi
ska ha till vårt radioprogram. jobbigt!

Carin och jag var på Poweryoga i går, måste säga att det inte riktigt
är min stil av träning. Det var inte ett dugg ansträngande, kändes mer som ett
avslappningspass där man stretchade . Jag vill liksom svettas och riktigt
kämpa när jag tränar. Det känns som att man gör av med mer fett då. hehe!
Kändes mer som att man skulle somna, man blev liksom trött. Idag har jag
faktiskt lite träningsvärk, lite chockerande men kan bero på att jag inte tränat
på så länge. Måste vänta tills på onsdag innan jag kan träna igen eftersom
mamma måste köpa kortet åt mig, hon får typ 400kr rabatt så det är det ju värt.
ska beställa träningskläder snart också, får kolla på hm.se


I morgon åker man till pappa, varit i Linköping tre helger i rad nu men känner
ändå att jag vill dit i helgen. Måste plugga så då är linköping bra, annars blir
det bara är jag gör annat. : P Sedan kan man ju passa på att träffa B1 också ; )
nu ska jag göra chilliconcarne eller hur det nu stavas. puss & kram

Kommentarer
Postat av: Chiquita/Doles

Hm, någt säger mig att du har snöat in dig lite på dethär med bananer, du måste öppna dina snnen lite och våga se nya saker emmy, som kiwis?
Han inte riktigt med förut men jag slår dig en pling imorrn:)
Over and Out
Puss B1

2008-01-24 @ 21:27:21
Postat av: emmy

haha. Du, dagen då jag går över till att älska kiwis lär inte komma. bananer is the shit liksom :P gör så b1 / B2

2008-01-24 @ 21:40:29
URL: http://amafao.blogg.se
Postat av: Felicia

Jag beställde träningskläder från HM idag och det finns masser härliga/sköna/slappa linnen o.s.v där. plus att man känar några kronor på att köpa därifrån än att gå in på team sportia och köpa ett linne för 250kr liksom;)

Förresten, vad fint du har gjort om!:)

2008-01-24 @ 22:42:36
URL: http://Felicialilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback