You slow it down

Börjar känna mig lite stressad nu angående vårt projektarbete.
Vi har bara 6 veckor på oss ungefär, och vi har mycket att göra. Aja det
löser sig alltid. Hämtade mitt "Carrie necklace" idag, det var fint faktiskt.
Ett halsband med mitt namn är ju alltid bra att ha ifall någon glömmer
bort vad man heter : P Jag skulle iallafall uppskatta om någon hade det,
hatar när man hälsar på många personer samtidigt, då skulle ett sånt
halsband vara perfekt. Det är ju alltid så när man tex är på förfester, man
kommer inte ens ihåg hälften av namnen. Aja, ialla fall. Sitter här med
hårinpackning i håret, ska snart ta en lång varm dusch. Ikväll kommer
M och hälsar på, det blir trevligt. : )




image587
















Kommentarer
Postat av: Jenni

haris har utflyttningsfest på lördagen.. sen ska vi ut.. på fredagen e det urban night på blue heaven.. hip hop & r.b kväll.. på söndagen e det krogfest för allt branschfolk.. tänkte vara nykter fre o sönd.. men köra på lördagen.. du e välkommen om du vill! pussi*

2008-01-22 @ 16:54:26
URL: http://jenni.blogg.se
Postat av: lejla

Ännu en som kollar på gossip girl :D Jag hoppas att den kommer ut i veckan, men jag tvivlar nästa på det. Det står inget om det på tv.com. Jag tror att dem kommer ha uppehåll ett bra tag :(

2008-01-22 @ 23:51:05
URL: http://lejjla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback