I like you just the way you are

Morgonpromenad på en timma blev de idag igen.
Ska bege mig in till stan med tjejerna lite senare.
Ska köpa underkläder & en tripp till banken blir det också.
Sedan ska vi fika på hugos. Blir spinning med J senare
ikväll : ) ska jag beställa från asos, fundrar på de här
två snygga plaggen. vad tycks? Är det onödigt att beställa
en klänning nu? Man kan ju i o för sig ha leggings till och
ha den när man går ut. Men svårt att bestämma sig.

image142


20.00

Det blev linnet, klänningen får vänta tills vidare.
Ska ju som sagt till stockholm snart förhoppningsvis.
gav verkligen 110% på spinningen idag. Jag badade
i svett! :P I morgon ska jag till lkpg och kolla runt på stan
sen ska jag färga och klippa håret. hoppas att det blir bra.
Nu ska jag äta och sen blir det sängen. Upp tidigt för en
morgonpromenad i morgon med. Inga undanflykter.

Over and out

Kommentarer
Postat av: kullis 1

linnet var snyggt, men klänningen: njaa.

2007-08-20 @ 11:54:05
Postat av: Maddiie : )

Duktig du är med träning o promenader Emmy :)

2007-08-20 @ 22:47:08
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: Sigmundselina

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2009-02-20 @ 12:17:17
URL: http://sigmundselina.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback