Jävla hår!

Mitt hår blev en total katastrof. det blev knall orange.
Blekte ännu mer, fortfarande orange. Så nu är jag brunett
utan slingor och mitt hår är en total rishög. Och jag är
700kr fattigare dessutom. GREAT! Toppen. Köpte i alla fall
ett par snygga jeans, en cool tränings/sov t-shirt och ett läppstift
från makeupstore.Skola i morgon, det blir man ju inte direkt på 
bättre humör av att tänka på. Men snart ringer nog fylletigern och
då blir jag nog lite gladare. : )

bye

ungefär så här såg jag ut fast lite gulare.
image144


Kommentarer
Postat av: emma

vad tråkigt att det inte blev bra. du kanske skulle ha gjort det hemma själv.

2007-08-21 @ 22:13:17
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: malin

hahaha pucko, vadå så där rött?

2007-08-21 @ 22:27:04
Postat av: Starrunaway

I searched a long time for such an great article.
Thank you very much.

2008-01-09 @ 14:01:58
URL: http://starrunaway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback