tell me, whats going on

I morse mådde jag inte direkt toppen. Somnade väl vid fyra inatt.
Så jag var lite busig och ringde och sjukanmälde mig. Men skulle
nog inte gjort så mycket nytta i skolan ändå eftersom jag är inte
direkt i form för att lära mig något.

Det var faktiskt kul i går på magget. Träffade bla Evelina, en mycket
trevlig, söt tjej från mjölby som jag inte riktigt egentligen vet varför
jag känner :P Det var trevligt. Det blev mycket dansande. Har för mig
att jag i början av kvällen faktiskt dansade någon form av bugg med
någon snygg skjortnisse från tjällmo. Haha! men han var duktig på att
bugga faktiskt. Catta svängde man om med på dansgolvet också och
för att inte tala om Victor. Det var i alla fall mycket trevligt. Fast det blev
varmt på dansgolvet efter ett tag. På något konstigt sett lyckas jag
alltid yra omkring när jag är ute onykter, såg i alla fall kullisarna några
gånger igår. :P Och vi får ju inte glömma att Fillekexet var där också. :)

Idag

Har druckit lite grönt te, läst cosmopolitan och försökt att läsa en sjukt
tråkig bok vid namn Svättpärlan som våran svenska lärare tvingat på
oss. Ni hör ju bara på namnet att den suger. Hämtade ut mitt paket
från Blush.se idag. Ska testa produkterna sen och skriva vad jag
tycker om dom. :)

Nu funderar jag på att stoppa i mig lite mat och sedan ta ett långt
cocos bad och pröva min nya hårinpackning från Kerasté som jag
köpte i går. 320 kr gick den på, men har man fått håret helt jävla
förstört så får man vårda det. Färgade förövrigt håret i går, det blev
faktiskt bra. Mörkbrunt. Bättre än att vara orange i alla fall. Förövrigt
så vart det inte många fylla kort i går ändå. Men några fula kort
blev det allt.





And I scream at the top of my lungs
What's going on?
I said hey, what's going on?
And I try, oh my god do I try
I try all the time, in this institution
And I pray, oh my god do I pray
I pray every single day
For a revolution

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHA du var iaf inte uppe vid stången och gjorde bort dig. Kan be att få tala om att bakfyllan och ångesten låg på en hög nivå idag!!

2007-08-28 @ 20:10:02
URL: http://www.nogg.se/jrjs
Postat av: Kasparidun

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2008-12-22 @ 14:41:57
URL: http://kasparidun.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback