Så ska man börja blogga

Jag har aldrig fått något bra intryck av blogg. Det har alltid sett så avancerat ut, men nu ska jag ge det en chans. Lunar är jag så sjukt trött på och jag måste få skriva av mig någonstans. Så jag tänker ge blogg en chans :)

idag böjade jag jobba som städare på mammas jobb, komunhuset. Det var sig likt, men min nya runda är inte lika rolig som den jag hade förra året, som tur är får jag köra den gamla vanliga rundan igen vecka 30. I år får jag i alla fall 80kr/timmen det duger med tanke på att jag städar snabbt. städar 3 timmar får betalt för 8, inte dumt inte.

På onsdag blir det fest, då fyller man 18 år och kan äntligen gå in med sitt eget legg på krogen. På dagen ska släkten samlas i sommarstugan och äta smörgåstårta (farmors goda) och sen vanlig tårta som mamma och jag ska lyckas baka. Det ska bli mysigt. Sen på kvällen kommer mina tjejer och hälsar på. Det blir Jag som får stå för den goda maten och tårta bjuder jag på också. jag är så snäll så.

har inte rikigt kommit på vad jag ska bjuda på för välkomsdrink än. Men funderar på att dra ihop en bluebols/smultron vodka mix med färska jordgubbar och sockerdricka. Amafäo hemmagjorda drink. Den ska få heta Amafäo också, så har jag en drink efter mig precis som styret har. haha!

Äntligen har man råd att köpa lite godsaker från elven.se igen. Smashbox har kommit med en ny kollektion, sunset boulevard. Älskar deras primer som jag köpte i vintras, så deras nya kollektion kändes lockande. så det blev tre prudukter från sommar kollektionen, en härlig scrub gled också ner i varukorgen. ;)

aquolina shower scrub gel, smultron (vilda jordgubbar)
Smashbox Sunset Boulevard Fushion body bronzing set
Smashbox Sunset boulevard in gloss rosa/melon
Smashbox tips of the trade make-up bag
image3


Kommentarer
Postat av: linda

jag är med städare, kul att man jobbar snabbt och få timmar o får betalt för fler :D jag trivs som det! gör du? =)

2007-07-03 @ 00:56:19
URL: http://lindaingridkristina.blogg.se
Postat av: Ragnarvilje

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2009-02-19 @ 08:36:51
URL: http://ragnarvilje.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback