it's too late

Redovisningen gick bättre än vad jag hade förväntat mig idag.
Skönt att den här dagen är över. Slutade redan vid 12.10 också.
Underbart. Nu ska jag äta sen ska jag åka och fika vid halv fyra
men tjejerna. Tisdags fikan var faktiskt ett tag sen man tog.
Tänk att vi har haft den sen i sjuan. Ganska roligt.

Får 7500kr i lön den 25te. Mer än vad jag trodde. Så det känns
jävligt bra. Men ska spara det mesta.  Vill åka utomlands i vinter.
Åh, måste sätta igång med körkortet. Men jag känner mig inte
ett dugg peppad. Får ringa och anmäla mig för en kör lektion
i alla fall så att jag kommer igång.

Nu ska jag se på mtv adwards 2007. Ska bli kul o se hur Brittans
framträdande ser ut. Det sägs ju att det var ett fjasko!



I'm holding on your rope
Got me ten feet off the ground
And I'm hearing what you say
But I just can't make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down
But wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around and say


That it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

Timberland - Apologize




image275

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback