Rise and shine

(Ursäkta röran vi bygger om)


Ingenting blir som man planerat, man hoppas och
får förväntningar. Onödigt när man ändå bara blir
besviken. Ungefär som när man förväntar sig att 
den snygga killen som går in till idol juryn ska sjunga
bra, fast det sen visar sig att han sjunger hemskt.

Jag vill lära mig att spela gitarr! Det är någonting som
jag alltid ha velat göra. Mamma säger att jag har gitarr
fingrar, så man kanske borde lära sig. I alla fall några låtar.
Det är ju värsta partyhöjjaren att kunna dra fram guran
Liksom. Killar som kan spela gitarr är någonting som jag är
svag för, kan dom då sjunga på köpet också, då är jag såld.
Okej, dom måste se någorlunda bra ut också, det erkänner jag.

Snälla kan någon försöka få den här helgen att se allt annat
än lugn ut?



Well, they said it was time for changing
Rise and shine
Everybody's making it, but you
And they told you to trust your dreaming
But it's hard to believe a feeling
That you just don't know



image278


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback